пʼятниця, 18 жовтня 2019 р.

Італія для старших Дівчат

Дивлюсь на останні події в Україні і в світі, та все більше розумію, що правильно зробила, відправивши Двох старших дівок в автобусний тур закордон. Так, на двох вийшло для нас таки дуже затратно і ми цей борг будемо віддавати як мінімум рік. Але воно того варте.

Дівчата вдруге були в Кракові
Проїздом (лише ночували) були в Чехії
Один день були у Відні
Два дня були в Італії (Венеція, Верона, о. Гарда)
Так, можливо, така тривала подорож автобусом не надзвичайно комфортна, але "яка різниця, які у тебе кеди, коли ти в них гуляєш по Парижу"?
Віз непотрібно і відсутність ось цієї перепони істотно спрощує і здешевлює будь-яку подорож закордон.
Дівки задоволені і Мар"яна теж хоче в "іншу країну".
А я в іхньому віці (в 12років) вперше поїхала на море в Кароліну-Бугас. Потім була поїздка з маминими співробітниками у Львів, який справив на мене просто незабутнє враження. Уже в 11 класі ми поїхали у Київ на день відкритих дверей у Торгівельний Університет. І аж у 18 чи 19 я вперше виїхала "закордон", хоча це закордоном тоді ніхто не називав. А справжній "закордон" я вперше побачила в 21 і зрозуміла, що світ безкрайній і прекрасний. Що чужа мова і культура надзвичайно цікаві та різноманітні. І що подорожуючи і спілкуючись з іншими народами і країнами ти, насамперед, збагачуєш і розширюєш себе і свій світогляд. А це просто неймовірно!
І так, я сподіваюсь, що ось ці, уже більше 5ти країн, які побачили мої діти, то лише початок і крапля в морі від того, що вони ще зможуть побачити і відчути. Я сподіваюсь, що вони зможуть так само наповнюватись іншими світами, як і наповнювати їх собою. Адже наш світ безкрайній і безмежний. Гріх цього не бачити і не цінувати.


Немає коментарів:

Дописати коментар