середа, 26 вересня 2018 р.

Вчора у нашій найменшій принцесі виповнилось 4 (!!!) роки

Вчора у нашій найменшій принцесі виповнилось 4 (!!!) роки, а її мамі (мені, як це не дивно) - 37 (тут має бути здихаючий від подиву смайлик). Так сталось, що у нас День народження в один день ))) Такий я собі зробила подарунок. Але уже 4 роки я намагаюсь святкувати лише Мар"янчине свято (ну такі вже у мене таракани) і тому для багатьох є дуже дивним, що вітають з Днем Народження не лише маленьку Принцесу, але і її маму 😀 Таке дійсно не часто зустрінеш (але тільки не у нас, та про це інша історія), ми, взагалі, пориватєлі шаблонів 😂

Влаштовувати дітям свято мені дууже подобається, і я його починаю продумувати задовго до того, як про це починають думати нормальні мами ))) Цього разу мені не все вдалося, бо погода жорстоко познущалась з моїх планів, а сьогодні ще й злобно дохіхікує. Та й то не все. Кондитер за три дні до свята повідомила, що не зможе виконати замовлення. Вибачалась, все таке, ну то таке... Інтернет-магазин, де я завчасно замовила тарілочки, стаканчики, ковпачик і все інше до свята, не змогли за 1 раз до мене додзвонитись і забили болт на замовлення. Я собі спокійна, що замовлення зробила, по пошті підтвердження прийшло... В переддень свята я на пошту - а замовлення нема! Супер. Та знову ж - то таке. Все одно у нас свято вдалося ))))

Просто неймовірної смакоти торт нам приготувала Елена Бойко - хай у неї рученьки ніколи не болять!!! Ніжний, легкий, гарний торт, який розійшовся в секунду! Рекомендую, як тільки можу!
З прикрасами нам допомогли Шуры_Муры Украшения для праздника - все чітко, швидко, якісно - як по нотам! Іменна гірлянда, корона для Принцеси, наклейки на особливий сік і банер-банерище - усе з чітким малюнком, в міру яскраве і лише для нас 😍 Рекомендую!

Ну і особлива подяка (татові з мамою) AliExpress - там реально можна знайти все, і зовсім не за всі гроші міра. Ось саме там ми знайшли плаття Ельзи для Мар"яни. Воно дійсно, як з мультика. Тому байдуже, що свято скінчилось - плаття вдягається зранку і на цілий день )))) Якби можна було - то б і вночі в ньому спала. Хоч і трішки не зручно - в плащі заплутатись можна )))

А сестри на то вони і сестри, щоб знати, чим порадувати ту малу, яка їх у вихідний будить, щойно сонце встало, і просить "гьятися". Завдяки їм у Мар"яни з"явились туфлики, як у Єльзи і ще й усім лялькам перепало по взуттю ))) Ну що тут сказати - "то вияв справжньої любові" (с)
І на останок. Справжня Ельза таки існує, вона приходила на Мар"янчине свято і чарувала хмарки з мильних бульбашок (ти бач, чого навчилась ))) Дякуємо, Организация праздников Аладдин

Головне, що іменинниця та її гості залишились задоволеними і щасливими, а все інше мама з татом вирішать і начаклують. А про вчорашнє свято нам ще довго будуть нагадувати кульки, що літають по хаті, і мильна піна, яка так і лежить на подвір"ї )))) І, звичайно, фото від нашого власного фотографа.

Нехай усім буде щастя!



Немає коментарів:

Дописати коментар