вівторок, 11 вересня 2018 р.

Що потрібно для дитячого свята?

Я тут планую Дні Народження, яких у нас в найближчий місяць має бути 4, два з яких дитячі, одне з яких Мар"янине і воно вимагає найбільше приготувань, і трішки задумалась.

Так вийшло, що у мене з Мар"яною День Народження в один день. Ага, зробила собі подарунок і цей Подарунок тепер просить купити собаку і народити маленьку лялю 😂. Так от, і виходить, що я планую її свято день-у-день, а моє уже припадає на найближчу суботу ))) Як ніби я народилась 29 лютого - то він є, то його нема. Але це так, просто спостереження, не більше. Бо я все одно не люблю свій День Народження. Не хочу старшати, а мудрішати далі нікуди )))
І ось планую я цей Дитячий День народження, і трішки випадаю в осад, бо хочеться зробити свято-свято, таке, щоб вона і через 10 років згадувала з радістю, а підрахувавши витрати і тверезо оцінивши свої ручки, які виросли не з того місця, розумію, що вийде трішки скромніше. І я засмучуюсь...
Та ще й погода зовсім не та, на яку я розраховувала...


А так хочеться зробити грандіозне свято! На мою думку, для цього потрібно:
- святковий торт ✔️
- кульки і гирлянди по хаті ✔️
- кульки гелієві (їх мають випускати в небо з бажанням)
- фотозона ✔️
- ковпачки і корона ✔️
- оформлення дитячого столу (тарілки, стаканчики, скатерка, серветки тощо)
- батут
- аніматори ✔️
- наїдки
- подарунки маленьким гостям
- подарунки в садочок
- подарунки іменинниці ✔️
Ніби і не багато, але як починаєш за все розраховуватись, то трішки багато ))) Але саме головне, що уже замовлений торт, аніматори і гості ))) Також за пів року наперед замовлені кульки звичайні, які ми з татом будемо дути до ранку і гирлянди. Тож хай може і не таке грандіозне, як я хотіла, але свято буде. і Це вже мене тішить.
Що ж до ще одного дитячого Дня Народження, яке має бути наступним, то тут я уже у повному ступорі. Дитина уже майже не дитина, і із звичайного свята вона уже виросла. А просто торт і подарунок - це зовсім не те, що я б хотіла їй подарувати...Навіть не знаю, чим викликати незабутні емоції...

Дорослим набагато легше влаштовувати сюрпризи....
На фото чудовий подарунок із шедевром нашої Мар"яни! На малюнку зображена наша сім"я - вгадайте, де хто 😂 Дякуємо, Костенко Михайло

Немає коментарів:

Дописати коментар