четвер, 6 вересня 2018 р.

Прочитане у серпні 2018

Раз уже пішла мова за книжки, так ще й новий навчальний рік почався, розкажу я вам про прочитані мною книги у вересні. Правда, тут і розказувати майже нічого, адже прочитала я усього 2 !!! книжки, зате які!



 1. Говард Лавкрафт. Повне зібрання творів. Том 1

 Це класика. Тут є усе: містика, жахи, триллер, фантастика, детектив та просто неосяжна фантазія автора. Описувати свої враження від кожного оповідання немає сенсу, їх просто потрібно прочитати. Це розповіді із закрученим сюжетом і неймовірними деталями.
Тому, досить про них говорити - просто читайте

 2. Роальд Дал. Коняка Фокслі та інші дорослі оповідання.

 Це трішки не мій формат. адже тут немає навіть натяку на містику чи жахи. Але все одно я не могла відірватись від читання цієї книги. Так тонко вловити людську натуру, її усі приховані бажання - це міг зробити лише майстер! А ще, цими самими руками було написано "Чарлі та шоколадна фабрика"! От я думаю, а чи не перечитати мені ще й Чарлі?





Немає коментарів:

Дописати коментар