понеділок, 1 квітня 2013 р.

Подорожі з дітьми - список речей

Деколи все і більше і більше переконуюсь, що я таки Шалена мамця і трошки не при собі ))) Чому я не можу всидіти на місці разом з дітьми? Чи чому я не можу залишити їх з бабусею, а сама їхати у подорожі, як це робить більшість?

Напевне тому, що я переконана - якщо я можу дати щось своїм дітям тут і зараз, не варто це відкладати на потім. Хто його знає, що буде завтра? Сьогодні є можливість - потрібно її використовувати. Я не прихильник відкладання "на чорний день" і на "кращі часи". А то буде як у тому анекдоті "Квартиру купила, машину купила, бізнес створила... А тут бац - і 80 років"...



Тому, я не можу залишити дітей, а сама їхати відпочивати, дивитись інші міста і країни. Вони теж мають це побачити. І була б у мене можливість - я б з ними поїхала ще коли меншій було пів року... Але не склалось.

Звичайно, подорож з дітьми вносить свої, дуже суттєві корективи. Я хоч і шалена, та не повністю. Я не згодна подорожувати взимку з палатками і спати на снігу, їхати дві доби з дітьми автобусом (бо це дешевше) і таке інше. Тому такі подорожі для нас обходяться вдвічі дорожче, ніж якби їхали удвох. Діти у мене уже доволі самостійні - 9 і 7 років. Якщо у вас дітки до 3х років - вони майже скрізь ідуть безкоштовно. Дітки до 7 років - -50% вартості.

Перед тим, як кудись подорожувати, ви маєте обрати:
1. місце ночівлі (ні в якому разі не покладайтесь на "авось", або що на місці розберетесь, інакше будете спати на вокзалі);
2. вибрати транспорт (про те, яким транспортом найкраще і найспокійніше подорожувати з дітьми, ми поговоримо пізніше)
3. Дізнатись, як можна дістатись із авто/залізничного вокзалу або аеропорту до місця вашої ночівлі.

Але основним має стати список речей, які ви маєте обов"язково скласти, інакше забудете щось дуже важливе. (Ви всеодно щось забудете, але то будуть якісь дрібниці, що не так страшно). Сама цим списком користуюсь уже років 5 (корегуючи його відносно пори року) - ні разу не підводив.

Отже. Список речей для подорожі:

Речі Примітка

Дитячий одяг
1 трусики Кількість залежить від кількості ночей
+ 1-2 на всякий випадок
2 майки
3 піжама (або нічна сорочка) одної достатньо
4 носки кількість залежить від кількості днів +
1-2 на всякий випадок (в теплу пору) або 3 шт
5 штани спортивних і джинсиків вистачить
6 спіднички, сарафанчики По 2-3 вистачить
7 шорти 2-3 вистачить (звичайно, це на теплу пору року)
8 футболочки кількість залежить від кількості днів +
1-2 на всякий випадок (в теплу пору) або 2 шт
9 кофтинки з рукавами кількість залежить від кількості днів +
1-2 на всякий випадок (в холодну пору) або 2 шт
10 кофтинки теплі на змійці
або гудзиках
2 достатньо
11 Гарне плаття взяти обов”язково, місця багато не займає, але
Якщо не візьмете - пожалкуєте
12 купальники 2 шт
13 сандалики (туфлики) +
пляжне взуття
по парі вистачить (пляжне взуття на теплу пору)
14 рушник рекомендую не надіятись на те, що в готелі
Вам видадуть
15 покривальце для пляжу в теплу пору




Хімія усіляка
1 зубна щітка у кожного своя
2 зубна паста доросла і дитяча
3 мило для миття рідке мило — це ідеальний варіант
4 мило для прання про всяк випадок
5 шампунь дитячий
6 шампунь дорослий
7 крем від загару і горах від снігу теж непогано можна загоріти
8 крем від комарів
9 фумігатор обов”язково подивіться. Щоб його можна було
Вмикати біля дітей
10 фен
11 гребінець у кожного свій
12 резинки, заколки, обручі губляться дуже швидко
13 дезодорант
14 косметичку про всяк випадок — а то ненароком бал, а у
Мами вії непідфарбовані )))
15 засоби маминої гігієни ну ви розумієте про що я...
16 засоби депіляції
17 крем для депіляції і після депіляції




Аптечка
1 панадол збиваємо температуру
2 регідрон від обезвожування при рвоті і поносі
3 ніфуроксазід від поносу
4 мезим
5 вугілля
6 азитрокс антибіотик
7 цитрамон від головного болю
8 арбідол від вірусної інфекції
9 таблетки від алергії особливо, якщо ви їдете у інші країни
10 таблетки валеріани
11 таблетки від головного болю для мами, у мене це спазмалгон і кетанов
12 пантенол від опіків
13 спасатель від зсадин
14 пластир
15 вата
16 бінт
17 перекис водню
18 зеленка
19 йод

і у кожної мами є свої обов”язкові ліки, які вона завжди має мати з собою




Документи
1 паспорт
2 свідоцтво про народження
3 гроші
4 квитки на транспорт







І не забудьте усілякі круги, матраци і інші дитячі причандалля, без яких
відпочинок влітку і при наявності пісочку, просто неможливий


Як ви помітили, списку маминих речей немає. Тому що мама - то такий звір, який про себе думає в останню чергу і пакує мінімум - ну бо навіщо воно мені )))) Але все ж таки:

1. Нижня білизна
2. Плаття
3. Сарафан
4. Спортивний костюм
5. Джинсики
6. Декілька футболок
7. Тепла кофта

От ніби і усе...

Гарного вам відпочинку і легких валіз... штук так з 4 ))))


Немає коментарів:

Дописати коментар