понеділок, 7 травня 2018 р.

Дитячі друзі

На днях зауважила, що у Мар"яни є в садочку подружка, з якою вона найбільше грається, - Софія. І от вона постійно розповідає, що Софія сказала/зробила це, або те. І що :" я хочу, щоб Софія прийшла до нас додому гратись".
 І я почала згадувати, чи були у старших дівчат такі друзі у садочку.

 У однієї це були хлопці - близнята. Ні, була, звичайно дівчинка, Ангеліна, але найкращими були близнята. Вона навіть не могла визначитись, з ким вона буде женитись. А тоді вирішила, що буде з обома. Ну, а що вибирати, як вони один-в-один? )))

 В іншої була дівчинка Ліля, яку ми уже навіть закінчивши садочок, запрошували на День Народження. Для цього мені довелось йти в садок до виховательок, щоб вони пошукали номер телефону мами, бо у мене не зберігся. Уявляєте? І вихователька знайшла )))

 І у мене в садочку був друг. Мама каже, що його звали Саша Міщанін. Але я ну зовсім не пам"ятаю. Не те, що самого хлопчика чи імені, а що взагалі таке було. У мене з садочка лише один спогад - про випуск і як до мене ніхто не прийшов. Усі дітки танцювали з мамами чи папами, а я з завідуючою. Бо у мене народився брательнік і мама з ним була в лікарні, ну а тато був на роботі, що логічно. І образи ніякої нема, але ось такий спогад.

А хто там був моїм "подругом" - навіть уявлення не маю ))) Можливо і дівчата, як повиростають, позабувають усі цю першу дружбу? Чи може будуть пам"ятати? Тільки якщо і пам"ятатимуть, то нехай це будуть тільки приємні спогади.

 А ви пам"ятаєте своїх друзів з садочка? А ваші діти?

Немає коментарів:

Дописати коментар