вівторок, 1 травня 2018 р.

Зміна роботи - то не боляче і не кінець світу

Останні пів року були настільки насичені подіями та емоціями, що як результат, я виснажилась. Але це досвід. Доволі таки цікавий досвід ))) 
Знаєте, я давно зрозуміла, що змінювати місце роботи - то не боляче зовсім. Можливо, трішки страшно, тим більше, якщо йдеш "в нікуди", але зовсім не боляче. Робота має приносити задоволення як працівнику, так і роботавцеві. Якщо комусь "не в кайф" - потрібно йти. Просто йти. Шкода лише втрачати контакти із хорошими людьми. Одиниці залишаються, або через певний час повертаються. Напевно, це саме ті люди, які й мають залишитись з тобою. 
Я вдячна, що у мене був цей досвід, я вдячна людині, яка мені дала цю можливість у дуже важкий для нас період. Я зробила все, що було у моїй компетенції. Я знаю, що я зробила добре, що недоробила, а що я зробила не так. Я відносно задоволена результатом, і, сподіваюсь, це взаємно. Але прийшов час іти ))) І на згадку залишилось фото )))


Немає коментарів:

Дописати коментар