четвер, 22 червня 2017 р.

І знов про садочки

У нас близько до будинку, "в шаговій доступності", є 4 садочки - два за 300 метрів, два десь за 700. Тобто, при виборі садочка для дівчат, питання віддаленості взагалі не стояло. Але, це дуже різні садочки. Ззовні вони майже ідентичні, але от всередині...Я колись уже писала про те, як варто обирати садочок для свого малюка (можна почитати ось тут). Писала про власний досвід, тобто як я сама обирала садочок.
І вчора, через 11 років, я вкотре впевнилась, що взагалі ні разу не шкодую про свій вибір.
Поясню.



З вересня місяця Мар"яна переходить до середньої групи з ясел (смішно, Настя до 9-го класу, закінчує середню школу, а Мар"яна тільки йде до середньої групи). Я сподівалась, що вона потрапить до тих виховательок, які були у старших дівчат, але, видно, "не судьба". Тому я пішла до завідуючої з проханням перевести мою дитину до тих вихователів, яких я знаю.
Я навіть не думала, що буде якийсь супротив, але не очікувала такого позитиву. Мені розповіли, що за вихователі приймають групу моєї Мар"яни, хто вони і що вони, провели в саму групу (там зараз дітей немає), показали усі приміщення (роздягальню, групу, спальню, санвузол), познайомили з нянею (візуально я її знала, бо ж ходимо в садочок і з нього тими ж коридорами). Шкода, вихователів не було. А то і з ними б поручкались )))

Коротше, якщо ви незадоволені садочком, не задоволені вихователями і їх ставленням до дитини - це результат лише вашого вибору. Не потрібно казати, що всі садочки однакові, всі вихователі погані. Ми задоволені і своїм садочком, і своїми вихователями. Старші дівчата ще у школі ходили до своїх виховательок "у гості", а це вже щось означає.

Я ще не вирішила, що буду робити з середньою групою Мар"яни, але впевнена, що жалкувати точно не буду.

Немає коментарів:

Дописати коментар