субота, 28 березня 2015 р.

Дитинка в шість місяців

Ось нашій Мар"янці уже і шість місяців. Такий собі маленький ювілейчик. Вона уже багато вміє, але ще більше їй доведеться навчитись. Вона ще така маленька, але уже і така велика, відносно того, якою її мені поклали на груди 6 місяців тому.

Тримаю її на ручках, пригладжую рукою волоссячко, і не можу зрозуміти, як я досі жила без неї?. Такі маленькі рученята, які обіймають цицю, ніжки, які "біжать", коли вона бачить когось рідного. Розумні очки та маленький носик... Мар"янка - це таке маленьке Сонечко!

Але я усього боюсь і, здається, зовсім нічого не знаю про те, як догладати і як дорослішають маленькі дітки. Ніби Настя з Іванкою не були такими малесенькими. Я переживаю, чи моє маленьке Сонечко все вміє на свій вік, чи правильно я її годую, чи достатньо вона набирає вагу, чи правильно я її доглядаю, чи не багато вона спить, чи не замало їсть і т д і т п.... І стільки питань, що наша педіатр дивиться на мене здивованими очима, які так і кажуть - " У вас же ТРЕТЯ! дитина, що за дурні питання?". А я нічого не знаю...

А потім Мар"янка посміхається, і я розумію, що заради цієї посмішки гори зверну! А ще коли вони усі втрьох починають сміятись із власних витівок - то розумієш, що це і є те. заради чого варто жити....

А наша Мар"янка уже вміє:

1. Усвідомленно дивиться на все, що її оточує
2. Може обрати і сама взяти одну іграшку серед декількох
3. Перекладає іграшку з руки в руку
4. відкриває ротик, коли годуємо з ложки
5. Сама ніжками розгойдує своє кріселко
6.Тримається за мамині пальці і сідає (правда сама не сидить зовсім)
7. При намаганні повзти уже стає деколи на колінця. але все так само риє траншею носом
8. Дуже швидко перекочується зі спини на живіть і назад - прямо спринтер якийсь
9. Надзвичайно любить співати ))) Особливо ультразвуком. Пишить і слухає себе, потім набирає побільше повітря і знову пищить )))
10. Любить кицю, шукає її поглядом, коли питаєш "де киця"

І ще багато всього цікавого вміє.

Але вага усього 6 700, очевидно буде такою ж худесенькою, як її тато. Висока і худорлява красуня )))



Немає коментарів:

Дописати коментар