вівторок, 19 березня 2019 р.

Бути мамою - це таки круто

Колись я мріяла, що у мене буде дочка/дочки, і ми будемо разом ходити по магазинам, обирати одяг, косметику, взуття... І, здається, моя мрія збулась 😀


Я періодично шукаю свій пінцет для брів, пилочку для нігтів, тіні для повік чи іншу косметику у косметичках моїх дочок. А можу і їхнє взяти покористуватись (але я завжди все повертаю назад 🤗). Можу шукати свою блузку у їхніх шафах і, що саме цікаве, я її там знаходжу! А ще можу зрозуміти, що деякий мій одяг уже не мій.

І дуже круто, коли ти пишеш у вайбері : "Дівки, дайте щось взути" і береш взуття дочок, бо своє десь посіяла/подерла/не купила. І мені в ньому зручно!

А чого лише варті походи по магазинам одягу!!! Набираємо купу вішалок і міряємо всі, забігаючи по черзі одна до одної у примірочні )) Хоча смаки у нас різні. Дуже часто, коли я показую свій вибір, у відповідь чути: "Мама, фууу. Я з тобою в такому не ходитиму. Зроблю вигляд, що я тебе не знаю" ))) Це так смішно ))) Хоча я обираю то нормальні реч, наприклад: косуху шкіряну, шкіряні штани, рвані джинси і майку.... Ех... От тільки підбори високі уже не можу одягати. І не тому, що статус, а тому, що ноги видохлись ))) Колись бігала навіть в пісочницю на 10см шпильках, і тапки були на каблуках - от тепер і вигрібаю. Але і чоботи типу "берци" теж крутезно можна носити.

І крім цього, ну має ж бути хоч щось, за що я буду спокійна, кладучи його у свою шафу. А так - мати доньок-підлітків це круто. Особливо коли вони не псіхують і не верещать, як сказились, а приходять, обіймають і кладуть голову на плече.. Зразу стає так тепло-тепло і добре-добре...

Пи.Си. Хотіла додати класну фотку, але ж не можна - малолітні діти читають )))


Немає коментарів:

Дописати коментар