четвер, 12 листопада 2015 р.

Декілька фактів про закупи багатодітних матерів, які сприймаються як само собою зрозуміле

Багатодітна мама, це така в"ючно - тягнуча особина ("істота" звучить якось зовсім образливо), яка постійно щось несе/везе/тягне додому. Можливо це у мене склероз, і тому у нас вічно щось закінчується, а, можливо, це я ще не навчилась рахувати ( з математикою у мене завжди були проблеми), тому й не можу точно розрахувати чого і скільки нам потрібно на певний період. От і доводиться докуповувати поступово. Але дещо стало відкриттям для мене особисто, і, я думаю, кількість таких відкриттів буде зростати.



1. Усього потрібно багато, а дечого просто неймовірно багато і завжди

Деколи закупишся ось так, і думаєш: "Ну все, на найближчі пів року цим ми забезпечені!" - а тут - херак! і закінчилось зовсім не жданно - не гадано...

2. Мішок картоплі на 15 кг нам вистачає максимум на 3 тижні.

Але ми ж не їмо завжди лише картоплю! Хоча варіантів страв з картоплі у нас є багато. Та і без картоплі теж не мало.

3. Кілограм яблук/ мандарин/ груш вистачає на один вечір.

Про цукерки можна навіть не згадувати. Бо поки згадаєш - їх уже немає

4. 19 літрів води нам вистачає на два тижні. 

І треба брати до уваги, що їжу ми готуємо на іншій воді, так само, як і чай/каву. Це вода лише питна. Куди вона влізає - поняття не маю

5. Туалетний папір зникає майже миттєво. 

Особливо, якщо у когось стається розлад шлунку. Я про це подумала, коли в черговий раз везла разом з Мар"яною оберемок туалетного паперу з магазину. Чомусь здалося, що я ним обвішана, як ялинка гірляндами на новий рік.

6. Хліб я почала купувати по два батони за раз

Тому що, якщо купую один, то на ранок до сніданку бутерброд уже немає з чого зробити. ну от майже як зараз...

7. Пральна машинка майже не вимикається, інакше хтось піде до школи у брудному одязі

Одягу, і не тільки, збирається дуже багато, тому доводиться прати майже щодня. Окрім цього, щодня на "легкому" режимі переться окрема купка Мар"янчиних "пісюхів", які вона постачає із завидною регулярністю.

8. Посуд, який нам потрібен для щоденного використання, не вміщується на сушилці для посуду.

Можна порахувати: 5 тарілок для перших страв + 5 тарілок для других страв + дві глибоких для загальних страв + дві не глибоких великих для загальних страв + 5 кружок + два стакани + усілякі каструльки, сковорідки та ін... Я уже не рахую ложки/вилки

9. Є на кого зпихнути провину

Раніше, Дівчата мали лише одна одну, коли я питала :"Хто зробив?!". Потім з"явився Тато, потім Муна, тепер ще й Мар"яна, яка нічого не відповідає, тільки дивиться великими оченятами і робить луп-луп. Ну як тут будеш сваритись.

10. Нам мало місця

В легковому автомобілі, якщо окрім нас є ще хоча б водій - нам тісно. В квартирі, де усього дві кімнати (навіть таких, доволі великих, як у нас) - нам тісно. Нам навіть в ліфі тісно.

І, здавалося б, нас же стало більше усього на одну маленьку людинку, яка і не їсть то багато. і туалетом не вміє користуватись. А з іншого боку, спочатку нас стало більше на одну дорослу людину, від якої потім з"явилась ще одна маленька людинка. А в проміжку додалась ще й кицька, яка, до речі, їсть теж не мало.

Отже, на даний момент нас є 2 дорослих + 3 дітей + кицька. Ніби не багато, але й не мало. Я навіть боюсь уявити, скільки чого купує знайома мама з 9 дітьми, чи ще одна знайома мама з 7 дітьми... А якщо ми збільшимось ще на 1? Скільки чого потрібно буде тоді?


Немає коментарів:

Дописати коментар