вівторок, 21 квітня 2015 р.

Мама - це коли ти для себе далеко не на першому місці....

Бути мамою, це коли береш собі на вечерю шматочок м"яса, але тут же ділиш бо "О, мам, я теж такого м"яска хочу" (хоча в самої в тарілці таке ж саме), "і мені дай шматочок", добре, що трете тільки в рота заглядає, а саме не їсть. Або наливаєш собі водички, але не встигаєш випити, бо "я так пити хочу", "і мені трошки" - і водички в стакані нема.



Це коли топчеш втіхаря вночі швиденько тортик, інакше просто не донесеш до рота, бо є "і я хочу". Це коли "мам, а можна ми походим в твоїх туфлях?" або "можна я в школу одягну твою кофту". Мама, це коли проводиш рукою по маленькій голівці, і ці відчуття ні на що не схожі. Мама, це коли твої печінки уже всі з"їдені постійним ниттям, але ти відходиш за 10-15 хвилин, і знову цьомаєш маленький носик...

Бути мамою - це справді віддавати останній шматочок, ділячи його на всіх; це віддавати свій шматочок, бо у мами він найсмачніший. Це віддавати свій одяг, бо у ньому найтепліше і найкраще. Це віддавати свій час і всю себе, бо у тобі найкомфортніше і найкраще... Бо мама - це цілий світ, де найкраще, найсмачніше, найтепліше. Де похвалять і приголублять, де нагримають і розкажуть...

Бо ти просто мама )))


Немає коментарів:

Дописати коментар