понеділок, 27 листопада 2017 р.

Як ми з Дорослими Дівками на перший справжній концерт ходили

Ну що ж, ми уже вдома і я можу вилити свій потік свідомості від концерту просто бомбезних чуваків - гурту БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ (у Вінниці)



Це був перший концерт, на який я пішла не з чоловіком, а з своїми дорослими Дівками. Я хотіла їм показати, як це круто - живий і справжній концерт афігенно класного гурту. Всілякі там "Мазги", " Время і сцикло", "Шмонатіки" - це не те. Розцяцьковане шапіто, яке забудуть за рік - краще піти у цирк без тварин - буде більше вражень і вдячності за виставу. Фанати цих гуртів - можете мене не вибачати, але це реальний шлак. І так, одна з моїх Дорослих Дівок, я тобі не дам грошей на це лайно. Бо це того не варте.

Але розмова зараз не про те. Я хвилювалась, як сприймуть мої діти наш спільний похід на концерт. Вони ще не були на такому дійстві, це по перше, а по друге - вони туди пішли з мамою.

Концерт був дуже класний! Гітарист Андрій - то настільки вражаючий вир емоцій, що в деякі моменти можна було лише на нього дивитись, і уже отримувати естетичну насолоду. Пісні усі змістовні і виплекані душею. Можна було просто гойдатись на хвилях емоцій і драйву, які йшли зі сцени. Я дуже вдячна за концерт, за те, хлопці, що ви просто є і даруєте людям радість. Дякую, що не співали "Мамині слова", інакше я б просто не витримала. Дякую, за вашу громадянську позицію - це надзвичайно важливо у наш час. І, врешті, дякую, що ви є і не розпались.

А тепер про Дівок. На жаль, діти думають, що якщо прийшли на концерт, то потрібно сидіти тихо і рівненько. Як у філармонії. Розумієте натяк? Напевно, даються взнаки відвідування супер позитивних заходів зі школою, усім натовпом. Коли я почала підспівувати, підтанцьовувати, сидячі на стільці (це ж бо Будинок Офіцерів, там лише сидячі місця), одна мене смикала, щоб я не дьоргалась, не підспівувала і сиділа тихенько. Це п..ц, товаріщі. Благо, потім дитина зрозуміла, що це концерт і виконавцям важливо бачити фітбек від глядачів, їм подобається, що ми знаємо слова пісень, що нас "пре" від них. Тож вона почала підспівувати і навіть трішки підтанцьовувати разом зі мною. Але я все одно для неї була біснуватим динозавром )))

Зате інша просто сиділа і знімала концерт на відео. Це круто, бо у нас тепер є запис концерту, хоч я його і не можу завантажити у фб через тупуватість мого телефону. Але нічого, будем переглядати з Мар"яною і тішитись. Ця друга, яка просиділа увесь концерт, вона просто не знала слів пісень і їй було прикро, що не могла підспівувати. Але це дрібниці - до наступного концерту вивчить ))) Головне, що їй теж сподобалось.

Звідси висновок.

Ходіть з дітьми на концерти. Даруйте їм радість від гарної музики, гарних виконавців і змістовних пісень. Не забороняйте слухати оте "сцикло", просто дайте зрозуміти, що воно ніщо і аж ніяк не класне. Не обов"язково смаки в музичних стилях у вас мають збігатись, але вони мають збігатись у тому, що музика повинна бути якісною.

І на останок, хлопці Без Обмежень, наступного разу ми прийдемо на ваш концерт усією родиною. Нехай і моє найменше потанцює з вами на сцені )))

Пи.Си. Я слухаю музику в YouTube, але я купила їхній диск. Хай їм щастить!


Немає коментарів:

Дописати коментар