четвер, 14 вересня 2017 р.

Ну і про те, що мене дуже сильно муляє. Про школу.

На жаль, я все більше розчаровуюсь і впевнююсь у тому, що реформи неможливі без повного оновлення вчительського і керівного складу шкіл. Адже вони не хочуть і не готові до змін і реформ. Тих, хто згоден і хоче змін - одиниці. І це не завжди лише молоді вчителі.


Вчителі звикли ставитись до учнів, як до нижчого класу, як до тупих істот, яких потрібно тримати в "єжових рукавицях", на яких потрібно кричати, обзивати, примушувати, принижувати (при чому найчастіше привселюдно), травити і залякувати. Чомусь їм важко уявити, що учень - то така сама людина. яка прагне знань, якій все цікаво, яка хоче все знати, все вміти і скрізь встигати одночасно. Так, вони галасливі, непосидючі, допитливі. Їм важко всидіти 45хв на одному місці і важко втримати увагу на 7му уроці. Вони не зовсім розуміють, чому вчитель може принизити перед усім класом і розказати якусь особисту інформацію.

Звичайно, я розумію, знайти спільну мову з 35 учнями - то важко. Але я також розумію, що підхід то 5го класу і до 10 - кардинально різний. З підлітками варто говорити як з дорослими (ну майже, як з дорослими). А п"ятикласників, для яких вчитель - це все ще найбільший авторитет - просто любити.
Чомусь вчителі впевнені, що за все, що робиться в школі (в матеріальному плані), мають сплачувати батьки. І якщо вчитель сказав, що потрібно робити ремонт класу - усі без питань мають здати не малі гроші і зробити. Так, я знаю, це рішення спускається з адміністрації. Але можливо, вчителю варто поцікавитись, чи подавався запит на фінансування з Державою ось цього ремонту? Ну звичайно, навіть якщо і подавався, то саме рішення про надання коштів і, відповідно ремонт, будуть не завтра і навіть не на найближчих канікулах. Але ж будуть і без участі батьків! Але вчителі не питають - "партія сказала надо - ми ответілі "єсть!".

Чому вчителі впевнені, що їх, з днем вчителя, мають вітати усі класи? В обов"язковому порядку. Хочуть вони, чи не хочуть. Можливо, той клас цього вчителя просто ненавидить, але привітати мусить. Чому? Для "галочки", щоб потім було легше визначитись, на кому зривати злість? Невже не краще було б, коли б вчителів вітали дійсно вдячні учні? Невже, так ви б не бачили свій (і колег) реальний рейтинг? Чи просто страшно, що когось поздоровить 10 учнів, а когось ніхто? І, напевно, буде соромно?

Я знаю вчителів, до кого ходять вітати і через десятки років після випуску. А також знаю вчителів, кого привітав би всього один клас, та й те тільки тому, що класний керівник.

Можна, звичайно, сказати - Йди сама повчителюй, а тоді будеш розказувати. Я б і пішла, та мене не візьмуть 😁 Ну хто погодиться на вчителя, який буде з повагою ставитись до учнів, якому буде по-барабану обов"язкове привітання на день вчителя, який відмовиться збирати гроші на будь - які ремонти тощо? Угу. Мені вже відмовили )))) 

Та і проходити принизливу процедуру відбору вчителів через міськраду - я більше не згодна.
Тому я сумна і не весела. Я б і рада перейти на домашнє навчання чи дистанційне, але на жаль, воно нам не підходить. 

Піду поплачу від безвиході.😭



Немає коментарів:

Дописати коментар